Homepage bewonerssite loovelden.com Sitemap bewonerssite loovelden.com
   * * * Deze wijklog heeft speciale functionaliteiten die alleen beschikbaar zijn na inloggen   [inloggen] [registreren] [meer info] * * *

Actieve berichtenActieve berichten  Toon de lijst met forum ledenLedenlijst  Doorzoek dit forumZoeken  HelpHelp   RegistrerenRegistreren
Keukens
 Forum : Keukens
Onderwerp Onderwerp: Standaardkeuken niet meer standaard PlaatsenPlaatsen
Schrijver
Bericht << Vorig onderwerp | Volgend bericht >>
Nancy
Nieuwe bezoeker
Nieuwe bezoeker

Lid geworden: 06 Juli 2006
Online Status: Offline
Reacties: 14
Geplaatst op: 08 Juli 2006 tijd: 17:23 | IP genoteerd Quote Nancy

Beste buurtbewoners van fase 2 (het Buiten),

Bij deze willen ik jullie wat vragen aangaande de keuken.

In eerste instantie is ons, tot twee keer toe, mondeling toegezegd dat er in het Buiten, type Anneville, een standaardkeuken zou zitten. Indien wij deze niet wensten, zouden we een bepaald bedrag terug krijgen.
Inmiddels zijn we er tot onze verbazing achter gekomen dat er, hoe bijzonder, geen projectkeuken in zit. Dit vinden wij echter niet erg, maar het niet ontvangen van de minderprijs (wat in het begin overigens wel op de keuzelijst stond) is wel een beetje jammer.
Ons werd gezegd dat wij, betreffende de keuken, een erratum zouden hebben gehad. Deze hebben wij nooit ontvangen.

Wie kan mij vertellen hoe dit nu zit?

Laatst trouwens nog ff wezen kijken, ziet er erg mooi uit. Kan bijna niet wachten! ;-)

Groetjes Nancy
Trommelhof
Terug naar boven Bekijk Nancy's Profiel Zoek naar andere berichten van Nancy

Marco & Marieke
Vaste bezoeker
Vaste bezoeker

Lid geworden: 31 Maart 2006
Reacties: 39
Geplaatst op: 10 Juli 2006 tijd: 09:04 | IP genoteerd Quote Marco & Marieke

Hai Nancy,

Wij hebben het erratum wel ontvangen. Voor zover ik weet heeft alleen type B1 (?) van fase 2 van het buiten een standaardkeuken in het huis. Het is wel mogelijk om via Jansen Totaal Wonen een standaard keuken te laten plaatsen voor een laag bedrag. (ik vind die standaardkeuken niet mooi, maar iedereen z'n eigen smaak).
Dat is wat ik ervan weet!

Groetjes Marieke
Terug naar boven Bekijk Marco & Marieke's Profiel Zoek naar andere berichten van Marco & Marieke

Nancy
Nieuwe bezoeker
Nieuwe bezoeker

Geplaatst op: 14 Juli 2006 tijd: 20:16 | IP genoteerd Quote Nancy

Heej Marieke,

Dank voor je reactie. De enige errata die wij hebben gehad, betreft de bergingen en de verwarmingsinstallatie. Van Verkerk hoorde wij pas over de keuken. Ik neem echter wel contact op met de notaris, als het goed is moet daar dan wel een erratum gedeponeerd zijn.
De standaard keuken vind ik inderdaad ook niet mooi (en de badkamer ook niet ). Keuken hebben we nu bij Brugman gekocht, badkamer overigens wel bij Jansen.

Groetjs Nancy

heidi&mark
Vaste bezoeker
Vaste bezoeker

Lid geworden: 01 Maart 2006
Reacties: 42
Geplaatst op: 21 Juli 2006 tijd: 22:36 | IP genoteerd Quote heidi&mark

hallo,

In de verkoopdocumentatie stond volgens mij wel beschreven dat er geen standaardkeuken bij de anneville, clingendael en tussenwoningen van hartelaer zouden komen. Toen mijn vriend en ik voor hartelaer gingen tekenen, had die man het ook over een keuken en blabla, dus wij keken al raar. Toen kwam hij erachter dat er inderdaad geen keuken inzit, en dus ook geen verrekenbedrag.

groetjes
Terug naar boven Bekijk heidi&mark's Profiel Zoek naar andere berichten van heidi&mark

Bram en Linda
Super bezoeker
Super bezoeker

Lid geworden: 14 Februari 2006
Reacties: 93
Geplaatst op: 23 Juli 2006 tijd: 09:47 | IP genoteerd Quote Bram en Linda

hallo,

wij hebben een tussenwoning hartelaer en wij hebben een bevestiging dat we een verrekenbedrag krijgen als je niet de standaardkeuken neemt.

Ik ga er dus vanuit dat dit zo blijft. Ik heb ook nooit een erratum ontvangen.

bram en linda
Terug naar boven Bekijk Bram en Linda's Profiel Zoek naar andere berichten van Bram en Linda

Nancy
Nieuwe bezoeker
Nieuwe bezoeker

Geplaatst op: 29 Juli 2006 tijd: 13:34 | IP genoteerd Quote Nancy

Hallo,

Heb in de verkoopdocumentatie gekeken en daar stond inderdaad een zinnetje in dat er geen keukeninrichting zou komen. Meneer van Bouwfonds zei wel: ‘jullie moeten niet denken dat er geen keuken inzit, want die zit er wel in en blablabla…’
Wij gingen daar dus van uit, ook omdat de keuken gewoon op de voorlopige koperskeuzelijst stond.

@Bram en Linda: hebben jullie die bevestiging ‘zomaar’ ontvangen of hebben jullie dat via Bouwfonds geregeld? Dat verrekenbedrag is toch wel teruggave van geld en geen korting bij Jansen Totaal hè?! Daar hebben we namelijk nog niets aan. Haha!

Groetjes

Ps, thanx voor de reacties.

Bram en Linda
Super bezoeker
Super bezoeker

Geplaatst op: 30 Juli 2006 tijd: 17:56 | IP genoteerd Quote Bram en Linda

hoi ,

je krijgt om de zoveel tijd een bevestiging van verkerk. daar staat ook het minderwerk op. ik heb de bevestiging van 20 april voor me liggen en daar staat "vervallen keukeninrichting en wandafwerking in de keuken enz enz" € -1.000,-
Terug naar boven Bekijk Bram en Linda's Profiel Zoek naar andere berichten van Bram en Linda

Guido en Micha
Nieuwe bezoeker
Nieuwe bezoeker

Reacties: 17
Geplaatst op: 31 Juli 2006 tijd: 01:34 | IP genoteerd Quote Guido en Micha

Hoi allemaal

Wij komen op trommelhof 26 te wonen en nu ik jullie verhalen allemaal lees snap ik er ook niets meer van. Dat erratum hebben wij ook ontvangen en daarbij werd verteld dat in heel fase 2 behalve type B1 geen keuken in zou komen.
Wij snappen er nu niets meer van!!
Ik ga hierover contact opnemen met Verkerk.
Als ik meer duidelijkheid heb zal ik hierover weer wat vertellen.
Duidelijkheid is wel zo fijn!!
En het is raar de ene word het een verteld en de andere iets anders.
Ik weet alleen niet of verkerk nu te bereiken is, maar jullie horen het wel..

Groetjes Guido en Micha
Terug naar boven Bekijk Guido en Micha's Profiel Zoek naar andere berichten van Guido en Micha

Bram en Linda
Super bezoeker
Super bezoeker

Geplaatst op: 31 Juli 2006 tijd: 09:09 | IP genoteerd Quote Bram en Linda

ja maar wij hebben type woning B (=hartelaer). B1 is de hoekwoning hartelaer. Misschien geldt het voor B en B1?

Groet Linda

Marco & Marieke
Vaste bezoeker
Vaste bezoeker

Lid geworden: 31 Maart 2006
Reacties: 39
Geplaatst op: 31 Juli 2006 tijd: 11:18 | IP genoteerd Quote Marco & Marieke

Hallo allemaal,

Zoals wij het begrepen hebben heeft inderdaad alleen de hoekwoning van de hartelaer een keuken (type B1), en evt dus een vergoeding ivm met minderwerk. De overige types huizen hebben dit niet. Maar goed, echt duidelijk is het niet!
Maar, Guido en Micha, we zijn benieuwd naar de uitslag van jullie 'onderzoek'. Wij hebben trouwens bouwnummer 115 (clingendael). Het rijtje wat het dichtst bij de hartelaeren komt!

Groetjes Marco en Marieke
Terug naar boven Bekijk Marco & Marieke's Profiel Zoek naar andere berichten van Marco & Marieke

heidi&mark
Vaste bezoeker
Vaste bezoeker

Geplaatst op: 15 Januari 2007 tijd: 15:28 | IP genoteerd Quote heidi&mark

hallo,

bram en linda: hebben jullie nou een tussenwoning hartelaer en een bedrag van 1000 euro via bouwfonds gekregen voor de keuken?
Ik lees verder geen reactie meer op dat bericht van jullie, dus ik vraag me af hoe dat nou zit. Want dan zou iedereen volgens mij recht hebben op een teruggave. En aangezien de hartelaers nu toch in de clinch gaan liggen met bouwfonds, vanwege de plaatsing van verkeerde kozijnen , kunnen we dat er ook nog even bij in nemen!

Groetjes Heidi
Terug naar boven Bekijk heidi&mark's Profiel Zoek naar andere berichten van heidi&mark

Gérard & Viola
Nieuwe bezoeker
Nieuwe bezoeker

Lid geworden: 20 Maart 2006
Reacties: 4
Geplaatst op: 15 Januari 2007 tijd: 16:15 | IP genoteerd Quote Gérard & Viola

hoi Heidi,

Is het een idee om voor de kozijnen een nieuw topic te openen? Heb naar aanleiding van de brief van Bouwfonds al meerdere toekomstige buren gesproken en het is wel duidelijk dat we hier met z'n allen niet blij van worden! Dit zijn tenslotte problemen, waarmee je je eigenlijk helemaal niet wilt bezighouden na aankoop van een woning!

Groetjes, Viola (bouwnr. 131)
Terug naar boven Bekijk Gérard & Viola's Profiel Zoek naar andere berichten van Gérard & Viola

Bram en Linda
Super bezoeker
Super bezoeker

Geplaatst op: 15 Januari 2007 tijd: 18:44 | IP genoteerd Quote Bram en Linda

Hoi Heidi,

ja wij hebben een bedrag van plus minus 1000 euro terug gekregen. Kan ook iets minder zijn. Maar ja, ik hoor dat bij fase 2 veel dingen anders gaan. Ook zouden de woningen iets breder zijn. Dus de huidige hartelaeren zijn dus niet helemaal goed vergelijkingsmateriaal.

Succes!

Linda

Gérard & Viola
Nieuwe bezoeker
Nieuwe bezoeker

Lid geworden: 20 Maart 2006
Reacties: 4
Geplaatst op: 16 Januari 2007 tijd: 16:57 | IP genoteerd Quote Gérard & Viola

Ik vond in het erratum d.d. 23 januari 2006 ook een vermelding over de keukenstelposten:

"Concept koperskeuzelijst:
Pagina 26:
- De vernoemde keukenstelposten zijn niet van toepassing, omdat er geen standaard keuken wordt aangebracht in de woningen. Behoudens in woningtype B2, waar wel een standaard keuken wordt geplaatst. Hiervoor is een verrekenprijs in de definitieve koperskeuzelijst opgenomen."

Volgens mij is dit (helaas) het antwoord op de vraag.

Groeten,

Viola
Terug naar boven Bekijk Gérard & Viola's Profiel Zoek naar andere berichten van Gérard & Viola

heidi&mark
Vaste bezoeker
Vaste bezoeker

Geplaatst op: 18 Januari 2007 tijd: 19:27 | IP genoteerd Quote heidi&mark

hallo Viola,

dat had ik al wel verwacht helaas. Maar het was te proberen! (Net als met de kozijnen en de vergoeding! )

Voor je kunt reageren moet je eerst inloggen
Als je nog geen lid bent, moet je eerst lid worden

PlaatsenPlaatsen
Printbare versie Printbare versie

Ga naar forum
je kan geen nieuwe berichten plaatsen in dit forum
je kan geen reacties plaatsen in dit forum
je kan geen berichten verwijderen in dit forum
je kan geen berichten bewerken in dit forum
je kan geen enquêtes creëren in dit forum
je kan geen enquêtes stemmen in dit forum